Klantenservice - Contact opnemen

Stap 1

Hoe kunnen we je helpen?
Ik heb informatie nodig
Ik heb een probleem/klacht

Stap 2

Kies een categorie
Mijn product
Mijn bestelling
Mijn account
Betaling
Voucher & Cadeaukaart
Verzending
Veiligheid & Privacy

Klachten

Heb je een klacht over een product of onze service, neem dan contact met ons op via het contactformulier op deze pagina. Je kunt ons ook telefonisch bereiken op +31 (0)20 722 07 18. We zorgen ervoor dat je binnen 72 uur een inhoudelijke reactie ontvangt. Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Vanzelfsprekend gaan we zorgvuldig met je gegevens om. Daarover kun je alles lezen in ons Privacybeleid.


Informatie over Zamnesia

J.M. Keynesplein 10 (*)
1066 EP Amsterdam
Nederland
KvK: 54983045
BTW: NL851516166B01
(*) Op dit adres is ons hoofdkantoor gevestigd.
Het is geen fysieke winkel waar je aankopen kunt doen (geen bezoekers, geen verkoop en geen fysieke winkel).
Je bezoekt onze Nederlandse website.