Product successfully added to your shopping cart.
Check out

Retourbeleid

Bij Zamnesia willen we verzekeren dat jouw ervaring zo goed mogelijk is. Als je niet helemaal tevreden bent met je aankoop, heb je de mogelijkheid je aankoop binnen 30 kalenderdagen na ontvangst op jouw adres te retourneren.

Er zijn een aantal voorwaarden voor het retourneren van producten, dus lees dit zorgvuldig door.

VOORWAARDEN VOOR RETOUREN

- Bederfelijke artikelen, zoals magische truffels en kweeksets, kunnen niet worden geretourneerd, vanwege hun houdbaarheid. Als je echter niet tevreden met een bederfelijk artikel, neem dan contact op met onze klantenservice. Wellicht kunnen we je helpen.

- Om hygiënische redenen, kunnen bongs, pijpen, vaporizers en andere gelijksoortige artikelen alleen worden geretourneerd indien ze niet zijn gebruikt en (indien van toepassing) verzegeld zijn in hun originele verpakking.

- Alle producten moeten onbeschadigd en ongebruikt worden geretourneerd in hun originele, verzegelde, ongeopende verpakking (indien van toepassing).

HET RETOURNEREN VAN JE PRODUCT

Als je een product wil retourneren, neem dan per e-mail contact op met een medewerker van onze klantenservice via [email protected]. Een product mag alleen worden geretourneerd indien dit vooraf geregeld is met een van onze medewerkers. Bij een beschadigd product, zullen we je graag een vervanging toesturen, zodra het originele product door ons ontvangen en geïnspecteerd is.

VERVANGING

Indien je een beschadigd product hebt ontvangen, moet je ons binnen 7 dagen na ontvangst informeren. Je kan het hierboven genoemde e-mail adres gebruiken om ons te informeren over de beschadiging (met foto's). Zodra je het product aan ons retour stuurt, zullen wij het product inspecteren en een vervangend product toesturen, indien van toepassing.

Als je Zamnesia product nog steeds onder de garantie valt, kan je contact opnemen met een foto en beschrijving van het defect. Na ontvangst en inspectie van je product, zal het defect worden gerepareerd, of er zal een vervangend product worden toegestuurd.

RESTITUTIE

Als er om terugbetaling wordt verzocht, zal een van onze medewerkers het product, na ontvangst in ons magazijn, inspecteren om te verzekeren dat aan bovengenoemde voorwaarden wordt voldaan. Indien dit tijdens de inspectie wordt goedgekeurd, zal een terugbetaling worden uitgevoerd via een tegoedbon of, indien mogelijk, de initiële betaalmethode.

Let op:

- Door de klant gemaakte kosten voor het retourneren, worden niet terugbetaald, tenzij het artikel is beschadigd of wordt geretourneerd onder een garantie regeling.

We nemen klantenservice enorm serieus, dus als je niet tevreden bent met een product willen we dat graag van je horen. Neem alsjeblieft contact op via [email protected].

 


Zamnesia