Product toegevoegd aan winkelmandje
Afrekenen

INFORMATIE OVER RETOURNEREN

Bij Zamnesia vinden we het belangrijk dat jouw klantervaring zo goed mogelijk verloopt. Ben je niet helemaal tevreden met je aankoop? Dan kun je deze binnen 30 kalenderdagen na ontvangst retourneren.

Er is een aantal voorwaarden voor het retourneren van producten, dus lees deze alsjeblieft aandachtig door.

Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)?

• Beperkt houdbare producten (zoals magic truffles en kweeksets) kunnen niet worden geretourneerd. Als je echter niet tevreden bent met een bederfelijk artikel, neem dan contact op met onze klantenservice. Wellicht kunnen we je op een andere manier verder helpen.

• Om hygiënische redenen, kunnen bongs, pijpen, vaporizers en gelijksoortige artikelen alleen worden geretourneerd als ze niet zijn gebruikt en (indien van toepassing) in de originele, verzegelde verpakking zitten.

• Alle producten moeten onbeschadigd en ongebruikt worden geretourneerd in de originele, verzegelde, ongeopende verpakking (indien van toepassing).

Wat moet ik doen om iets te retourneren?

Als je een product wilt retourneren, neem dan via het Contactformulier contact met ons op. Een item mag alleen worden geretourneerd nadat dit door een van onze medewerkers goedgekeurd is.

Wanneer je product in aanmerking komt voor retournering (zie ons retourbeleid), sturen we je een e-mail met verdere instructies. Ook als het afgewezen wordt, krijg je dat vanzelfsprekend te horen.

Is retourneren kosteloos?

Retourkosten door de klant komen niet voor een vergoeding in aanmerking. Tenzij het product beschadigd is of tijdens de garantieperiode geretourneerd wordt.

Hoelang duurt het voordat mijn retourzending verwerkt is?

Je retourzending wordt binnen twee werkdagen na ontvangst verwerkt. Het kan derhalve gebeuren dat je trackinggegevens (indien van toepassing) bevestigen dat deze al door ons is ontvangen, maar dat je nog niet van ons gehoord hebt. Geen paniek, we nemen zo snel als we kunnen per e-mail contact met je op!

Mijn product is niet meer verzegeld. Mag ik het pakje toch terugsturen?

Het is niet mogelijk een product dat onverzegeld is te retourneren (zie retourvoorwaarden), tenzij het bij aflevering al defect is.

Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat nu?

Als je product bij bezorging beschadigd is, laat het ons dan binnen 7 dagen na ontvangst weten. Stuur ons een e-mail ([email protected]) met een foto van het beschadigde item en je bestelnummer. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om tot een geschikte oplossing te komen.

Mijn bestelling is niet compleet. Wat moet ik nu doen?

Mocht je bestelling niet compleet zijn, stel ons dan binnen 7 dagen na ontvangst op de hoogte. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om tot een geschikte oplossing te komen.

Ik heb het verkeerde product ontvangen. Wat nu?

Mocht je een verkeerd product van ons ontvangen hebben, neem dan binnen 7 dagen na ontvangst contact met ons op. Je hoort dan zo snel mogelijk van ons om tot een geschikte oplossing te komen.

Hoe werkt de restitutie procedure?

Kom je voor restitutie in aanmerking, dan vragen we je om een geldig internationaal bankrekeningnummer (IBAN) en de BIC code van je bank. De terugbetaling vindt binnen 5 werkdagen nadat we de benodigde gegevens ontvangen hebben plaats. Houd er rekening mee dat het 1-2 werkdagen kan duren voordat de betaling door de bank is verwerkt.

Leeftijdsverificatie 18+

Ben je 18 jaar of ouder? De content op Zamnesia.nl is uitsluitend geschikt en bestemd voor volwassenen.

Houd rekening met de wetgeving van het land waar je woont. Onze webshop is onderhevig aan de Nederlandse wet.

Door op Doorgaan te klikken, bevestig je dat je 18 jaar of ouder bent.