Verzending

De verzending is belangrijk voor ons. We zoeken altijd naar nieuwe manieren om je bestelling zo snel en discreet mogelijk bij je af te leveren. We streven ernaar om je bestelling op tijd te bezorgen en we begrijpen dat jouw privacy ontzettend belangrijk is.

Verzenden jullie naar mijn land? 

Om je de best mogelijke service te bieden, zijn er een aantal landen waar we niets naartoe sturen, of slechts bepaalde producten. In de onderstaande tabel zie je wat we versturen naar jouw land. Zo weet je ook wanneer je je pakket ontvangt en wat de verzendkosten zijn. 

 

* Bovengenoemde lever- en verzendtijden zijn indicatief en alleen ter informatie. Bij drukke periodes (o.a. vakanties, slecht weer en nationale feestdagen) kunnen bestellingen vertraging oplopen.

Verzendkosten & levertijd

Wij versturen al onze pakketten met 'Track & Trace'. Je kunt je bestelling online volgen.

 Verzending Zamnesia

Discrete verzending

We begrijpen vollledig waarom je cannabis en psychedelisch gerelateerde producten zou willen bestellen. We begrijpen ook waarom je dit eventueel voor jezelf zou willen houden.

Bij Zamnesia kun je zorgeloos bestellen. Jij bent de enige die weet wat er in je pakket zit. Onze verpakking is discreet en ziet eruit zoals op de onderstaande foto. Op de buitenkant staat alleen je naam, adres en ons retouradres. Uiteraard vermelden we de naam Zamnesia niet als afzender.

Lees hier meer over onze discrete verzending.

Discrete verzending

Disclaimer:

 1. We streven ernaar om je bestelling op tijd te bezorgen. De klant en/of ontvanger is echter verantwoordelijk voor het verstrekken van het juiste bezorgadres op het moment van aankoop. Indien onjuiste informatie wordt verstrekt, is Zamnesia niet aansprakelijk voor foutieve aflevering, vertraging van de bezorging, geen bezorging of de kosten die hieruit voortvloeien.

2. Zamnesia is niet verantwoordelijk voor schade, geleden door de klant of ontvanger, als gevolg van vermissing van producten en/of importkosten in verband met de levering van producten of de vervanging daarvan, ongeacht de oorzaak.

3. In het geval dat je een defect of beschadigd product ontvangt, neem dan contact met ons op via telefoon, brief of e-mail. Doe dit binnen zeven dagen na ontvangst van je bestelling.

Stuur alsjeblieft geen producten terug zonder voorafgaande toestemming. De klant is verantwoordelijk voor eventuele kosten voor het retourneren en verzekeren van producten, tenzij anders overeengekomen.

Terugbetaling vindt uitsluitend plaats wanneer de producten veilig door ons zijn ontvangen en geïnspecteerd. Er is geen terugbetaling mogelijk voor oorspronkelijke verzendkosten en invoerrechten.

4. Zoals vermeld in onze Algemene Voorwaarden, is de aansprakelijkheid overgedragen aan de klant/ontvanger zodra een bestelling ons magazijn verlaat. Mocht je pakket gestopt worden door de douane vanwege de inhoud, is Zamnesia niet aansprakelijk.


Zamnesia


Leeftijdsverificatie 18+

Ben je 18 jaar of ouder? De content op Zamnesia.nl is uitsluitend geschikt en bestemd voor volwassenen.

Houd rekening met de wetgeving van het land waar je woont. Onze webshop is onderhevig aan de Nederlandse wet.

Door op Doorgaan te klikken, bevestig je dat je 18 jaar of ouder bent.