Product toegevoegd aan winkelmandje
Afrekenen

Klantenservice - Contact opnemen

Veelgestelde vragen

Om je bestelling te betalen via overschrijving, gebruik je de volgende gegevens:

 

     Rekening

 

Deze informatie wordt ook naar je e-mail adres verzonden zodra je je bestelling geplaatst hebt. Zorg ervoor dat je je ordernummer doorgeeft om een snelle verwerking te waarborgen.

De banken hebben meestal ongeveer een dag nodig om deze betalingen te verwerken. Je ontvangt van ons een notificatie e-mail zodra de betaling is ontvangen en verwerkt.

Om je bestelling contant via de post te betalen, kan je ons contant geld sturen in een dikke envelop (zonder venster). Om veiligheidsredenen en om risico's te vermijden, raden we je aan geen muntgeld mee te sturen. Eventueel teveel betaalde bedragen zullen gecompenseerd door wisselgeld of anderszins. We adviseren je om het geld in karton te verpakken om er voor te zorgen dat het niet zichtbaar kan worden door bijvoorbeeld doorschijnen.

Let op: wij accepteren alleen contant geld in € Euro's en £ Britse pond.

Je kunt de envelop, voldoende gefrankeerd, versturen naar het volgende adres:

     

Vergeet ook niet om je naam en ordernummer te vermelden. Enveloppen verzonden uit landen binnen Europa komen meestal binnen 5 of 6 werkdagen aan, maar betalingen via de post blijven altijd op eigen risico.

Als je je zorgen maakt over de risico's van verzending via de post, raden wij je aan je betaling naar ons te versturen via aangetekende verzending met ontvangstbewijs. Deze service wordt meestal verzekerd, zodat je kunt worden gecompenseerd door het postbedrijf. Lees de voorwaarden en bepalingen van het postbedrijf voor het verzenden per aangetekende post, omdat niet alle bedrijven zullen compenseren als het geld kwijt raakt in de post.

Zamnesia accepteert geen betalingen rechtstreeks afkomstig uit een PayPal-rekening. Helaas wenst Paypal haar betalingsmethode niet langer te verstrekken aan ons bedrijf vanwege ons productaanbod en hun beleid met betrekking tot deze producten. 

Daarom vragen wij je vriendelijk om een alternatieve betalingsmethode te kiezen. Bij Zamnesia kan je betalen voor je online aankopen met diverse andere betaalmethoden waaronder betaling via Creditcard, iDEAL, bankoverschrijving, Direct E-banking, Contant per post en Bank Contact.

Voor meer informatie over deze betalingsmethoden, bezoek je onze FAQ pagina's of de pagina over Betalingsmethoden.

Zodra je bericht hebt ontvangen dat je bestelling verzonden is, zal je meer informatie ontvangen over hoe je je pakket kan volgen. 

Voor meer information over verzendkosten en verwachte levertijden, verwijzen wij je graag naar de volgende pagina: Verzending.

Als je niet zeker weet wanneer jouw pakket geleverd wordt, of als je je pakket niet binnen de verwachte levertijd hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via ons contactformulier.

Meer informatie over de levertijden is te vinden op de pagina met verzendinformatie:

Verzendinformatie

Bestellingen die zijn verzonden met Track en Trace komen in Nederland in het algemeen binnen 1 tot 2 werkdagen aan, buiten Nederland binnen 2 tot 5 werkdagen. Je ontvangt van ons een volgnummer in een notificatie e-mail zodra jouw pakket ons magazijn verlaat. Dit volgnummer helpt je een meer exacte datum en tijd voor levering van jouw bestelling te bepalen.

Houd er rekening mee dat de zaterdag en zondag niet tot werkdagen worden gerekend. Om te helpen bepalen op welke dag je levering wordt verwacht, reken je de dag van verzending als dag 0.

Als je je bestelling nog niet hebt ontvangen en er zijn 5 werkdagen verstreken, neem dan contact op met onze klantenservice via het formulier op onze Contact Pagina.

Af en toe komt het voor dat er een pakket onverwachte vertraagd is in de post. Wij zullen je dan vragen om te bevestigen dat het pakket naar het juiste adres is verzonden. Wanneer er zodanig veel tijd is verstreken, dat wij ervan overtuigd zijn dat het pakket niet meer bezorgd gaat worden, dan zullen we een onderzoek indienen om de locatie ervan te achterhalen.

Houd er rekening mee dat, zodra een pakket ons magazijn verlaat, de aansprakelijkheid wordt overgedragen aan de klant. Indien een pakket gestopt wordt, door bijvoorbeeld de douane, kunnen we niet aansprakelijk gesteld worden.

Jazeker, als je al eerder een pakket van ons hebt ontvangen, log dan in op je account en ga naar Bestel Geschiedenis. Eenmaal daar, zoek je de bestelling die je wilt herhalen en klik je op de "Opnieuw bestellen" link. Vervolgens word je rechtstreeks naar de betaalpagina gebracht. Maar je kunt ook steeds items toevoegen als je dat wenst, door de betreffende pagina's te bezoeken.

Je kunt je bestelling veilig wijzigen bij ons totdat de betaling is ontvangen. Om dit te doen, neem je gewoon contact op met onze online klantenservice via het formulier op onze Contact Pagina. Wij helpen je graag verder.

Omdat we ernaar streven om alle bestellingen te verzenden binnen 24 uur nadat de betaling is ontvangen, is het wellicht niet mogelijk om je bestelling te veranderen omdat deze misschien al verpakt en verzonden is op het moment dat wij je bericht ontvangen.

Als je bestelling wenst te wijzigen nadat de betaling is ontvangen, neem dan contact met ons op via telefoon om ervoor te zorgen dat wij je bericht op tijd ontvangen.

Als je een bestelling wil annuleren, neem dan contact op met onze online klantenservice via het formulier op onze Contact Pagina. Zorg ervoor dat je je naam en ordernummer doorgeeft voor snelle verwerking.

Mocht je een alternatieve betalingsmethode willen selecteren, dan kunnen we gewoon de bestelling wijzigen naar de gewenste betaalmethode.

Voor betalingen via Credit Card, iDEAL, Direct E-banking en PaySafeCard, kun je proberen je bestelling opnieuw te plaatsen. Onze payment providers zullen je betaling dan direct verwerken.

Banken hebben meestal een (werk)dag nodig om deze betalingen te verwerken. Je zal een e-mail met notificatie van ons ontvangen zodra de betaling is ontvangen en verwerkt.

Het kan een paar dagen duren voor je pakket bij de koerier in jouw land arriveert. Tot dat moment kan jouw tracking nummer als ongeldig verschijnen. Als dit het geval is, raden we aan dat je regelmatig online controleert op updates.

http://www.trackyourparcel.eu/

Het is helemaal normaal dat je je pakket de eerste werkdagen nog niet kan volgen. Zodra de koerier welke je pakket zal leveren je pakket scant, zal het tracking nummer worden bijgewerkt.

Ik heb geen handleiding voor mijn kweekset. Wat nu?

We leveren handleidingen voor alle kits uit ons assortiment, of het nu om magische paddenstoelen gaat of truffels.

Hier vind je alle handleidingen die we beschikbaar hebben:

 

 Supa Gro   Zamnesia Grow Kit    Fresh Mushrooms 
Supa Gro              Zamnesia Grow Kit               Fresh Mushrooms
 Truffle Grow Kit    Outdoor Grow Kit Azurescens    
Truffel Kweekset   Outdoor Kit    

Het verwerken van betalingen of het verzenden van bestellingen gebeurt uitsluitend als de banken geopend zijn, dus niet in het weekend of tijdens feestdagen. Betalingen, die in het weekend of op feestdagen worden gedaan, zullen de volgende werkdag worden verwerkt.

Voor vragen over een order of voor informatie over onze producten.

Bericht versturen